Nuffnang

Sunday, January 16, 2011

happy b'day to yumi lok..

TODAY IS A SPECIAL DAY..'DENG''DENG''DENG'……is My big day lahx…haha...
thank my friend…my family…my bf and his family..
i wont forget tis year b'day!..BIG THANK!..
And i want thank to my bf-JIN KUAN…
1st time u celebrated wit me..n ur gift..i love it...
n ur buy for me geh chocolate cake n cheese cake..yummy :)
thank again my dear..muackk!

我的愿望
其实也没有什么特别..每年的愿望也差不多..
认识我的朋友家人他的家人和他大家都过得比去年更好..更重要是身体要健康!
我的未来希望很美好...希望自己走的路是对的..
虽然第三个愿望只有自己知道..但说出来会好舒服!
希望接下来每年的生日都有林先生的陪伴..
虽然和你在一起真的很辛苦会想很多..但我不怕哦..我会往好的方面想..
不会给你带来任何烦恼压力....知道吗..大笨猪!

2 comments:

  1. 不管未来我们还会不会有可能 可是你的生日我会陪你一起庆祝...

    ReplyDelete
  2. 如果是真的!我会很开心。

    ReplyDelete

♥ with my buddy

u wan follow ?